انواع دکل دوربین مدار بسته

ارکان طرح برسام با نام تجاری تاورکو ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه دکل های مخابراتی

انواع دکل دوربین مدار بسته

۱۳۹ بازديد

کاربرد انواع دکل دوربین مدار بسته

در عصر جدید که هدف از اقدامی کاستن از نیروی کار انسانی است وظیفه نگهبانی و مراقبت تمام وقت نیز به منظور کاهش هزینه و افزایش ضریب اطمینان بر عهده دوربین های نظارتی و حفاظتی مانند دوربین اسپید دام ، دوربین پلاک خوان و تردد و … سپرده شده است . اما به منظور افزایش برد دید این دوربین ها از انواع دکل دوربین مدار بسته استفاده میشود . نصب در ارتفاه دوربین های حفاظتی بر روی پایه دوربین مدار بسته  علاوه بر خارج از دسترس بودن و آسیب پذیر شدن باعث افزایش برد و زاویه دید دوربین میگردد . در این مقاله شما را با انواع دکل منوپل مورد استفاده برای دوربین مدار بسته  ، قیمت دکل دوربین و نحوه نصب دکل و سایر اطلاعات مربوط به این مقوله آشنا میکنیم .

 

"<yoastmark

انواع دکل دوربین مدار بسته

دکل دوربین مداربسته اساسا یک نوع از دکل منوپل تک پایه می باشد که در تیپ های : مکعبی ، ماژولار ، لوله ای و چند وجهی ساخته و تولید میشود . معمولا برای این پایه نگهدارنده دوربین یک دستک نیز تعبیه میشود . تا با نصب دوربین بر روی دسته دکل خصوصا در جاده ها . نقاط کور بهتر تحت پوشش قرار بگیرند . دکل دوربین حداقل از ارتفاع 2 متر ساخته میشود و بسته به محیط نصب دکل تا ارتفاع 30 متر نیز تولید میشوند .

البته این ارتفاع در باد های 100 کیلومتر بر ساعت ممکن است لرزشی در اندازه تقریبا 2 سانتی متر ایجاد کند .

جنس و ساختار انواع دکل منوپل دوربین   

اصولا انواع دکل دوربین مدار بسته  از جنس آهن ساخته میشود که با پوشش گالوانیزه نیز صیقل داده میشود . اما بنا بر سفارش مشتری میتوان با آلمینیوم و یا اگر محیط مرطوب نباشد با آهن سیاه نیز تولید شود . که این موارد در قیمت دکل دوربین تاثیر مستقیم دارد . همچنین گاها طبق سفارش مشتری دکل دوربین برای دکل نردبان و یا بر اساس نیاز مشتری با بازو یا همان دستک ساخته میشود . پیش تر اشاره شد که دکل دوربین از نوع دکل منوپل تک پایه می باشد و زیر مجموعه ای از دکل های منوپل می باشد .

 

دکل منوپل دوربین

دکل منوپل دوربین

نصب انواع پایه دوربین 

نصب دکل دوربین بستگی به موارد زیادی دارد از جمله ارتفاع ، مکان و جهت نصب دکل دوربین حفاظتی . همچنین می‌توان به میزان میدان دید مورد نیاز، جهت وزش باد، جهت تابش نور خورشید، وجود ارتعاشات و امواج در محیط مورد نظر و… اشاره کرد. ضمنا هنگام نصب دکل دوربین نظارتی باید دقت داشت که نور خورشید مستقیما به دوربین نتابد و دوربین کمترین لرزش را برای ثبت تصاویر امنیتی و حفاظتی داشته باشد .

 

https://towerco.ir/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

قیمت دکل دوربین امنیتی 

شرکت TOWERCO با سالهای تجربه در امر تولید انواع دکل مخابراتی از قبیل دکل خودایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری . یکی از عمده ترین فعالیت های خود در سالهای اخیر را به خط تولید دکل منوپل تک پایه یا همان پایه دوربین اختصاص داده است . بنابراین برای آگاهی و اطلاع از انواع قیمت دکل دوربین حراستی و امنیتی  و همچنین خدمات نصب دکل و پشتیبانی و نگهداری از این نوع دکل منوپل می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس با خط تلفن ویژه 88178360 و یا تماس از طریق صفحات مجازی ارتباط برقرار کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.