قیمت دکل مهاری

ارکان طرح برسام با نام تجاری تاورکو ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه دکل های مخابراتی

قیمت دکل مهاری

۲۰۵ بازديد

محاسبه قیمت دکل مهاری

شاید یکی از مهمترین فاکتور ها در هنگام خرید سکشن دکل مهاری و یا سفارش دکل برای کارفرما علاوه بر کیفیت دکل ، قیمت دکل مهاری می باشد . در این مقاله تلاش میکنیم شما را با فرآیند بدست آوردن قیمت دکل مهاری و عوامل موثر بر آن آشنا کنیم .

همانطور که میدانید عوامل زیادی بر قیمت دکل تاثیر گذار هستند از متریال اولیه که قیمت آهن و میلگرد در بازار می باشد تا تعداد مهارها و …

قیمت آهن و میلگرد

اولین عامل تاثیر گذار در قیمت دکل ، آهن و میلگرد آن می باشد که در بازار گاها با نوسانات قیمت ها و قیمت ارز سریعا واکنش می دهد . میلگرد در ساخت سکشن ها ی دکل مهاری کاربرد دارد و لوله برای اتصال سکشن ها به یکدیگر در ابتداا و انتهای سکشن جوش داده میشود . البته در ساخت دکل مهاری ها با قاعده های بزرگتر اصولا ساخت سکشن نیز با لوله صورت می گیرد .

 

دکل مهاری

دکل مهاری

قیمت سیم مهار

مورد تاثیر گذار دیگر در قیمت دکل مهاری تعداد مهار های آن می باشد . به این معنی که اصولا استاندارد مهارکش برای دکل مهاری هر شش متر یا به نوع دیگر هر دو سکشن یک مهار می باشد . اما گاها نصابان دکل این فاصله مهار را تغیییر می دهند هر سه سکشن یا هر 9 متر یک مهار میزندد . که این دو روش باعث به وجود آمدن دو اصطلاح 9 متر مهار و 6 متر مهار شده است . بدیهی است در دکل های 6 متر مهار به دلیل مصرف بیشتر متعلقات دکل مهاری و متراژ بیشتری از سیم مهار . قیمت دکل مهاری بیشتر محاسبه خواهد شد .

قیمت متعلقات دکل مهاری :

یک دکل برای نصب به متعلقات زیادی از قبیل : انکربورد ، سیم مهار ، پیچ و مهره ، میله مهار ، کرپی ، گوشواره ، صفحه تعادل ، تاج دکل و … نیاز دارد . قیمت متعلقات دکل مسلما ارتباط مستقیم با قیمت دکل مهاری دارد . بدین معنی که هرچه متعلقات بیشتری در دکل به کار برود قیمت دکل افزایش میابد . که البته مصرف متعلقات برای دکل جدول و فرمول خاصی دارد که در مقالات آینده این جدول را در اختیار شما قرار می دهیم .

گالوانیزه دکل مهاری :

اصولا دکل را به دوصورت گالوانیزه شده و یا رنگ شده و یا هردو مورد با هم سفارش میدهند . اما در برخی موارد و با درخواست خریدار تولید کننده دکل مهاری ، دکل را بدون گالوانیزه یا به اصطلاح دکل سیاه تحویل می دهد . گالوانیزه و کیفیت گالوانیزه تاثیر مستقیمی در قیمت دکل دارد .

 

گالوانیزه دکل مهاری

گالوانیزه دکل مهاری

موارد ذکر شده در بالا تاثیر مستقیم بر قیمت دکل . در هنگام تحویل به مشتری از تولید کننده دکل دارد . اما گاها برخی موارد دیگر هزینه های دیگری بر کارفرما متحمل میشوند . که این هزینه ها ارتباطی با قیمت دکل ندارد اما به هرجهت در پروژه و یا قیمت نهایی تاثیر دارد . به عنوان مثال می توان به مواردی همچون : فونداسیون دکل ، سیستم چاه ارت و ارتینگ دکل ، چراغ دکل و سیستم روشنایی دکل و حتی هزینه حمل و نقل دکل اشاره کرد .

 https://towerco.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%af%da%a9%d9%84-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%db%8c/

دریافت قیمت دکل مهاری از تاورکو 

در تاریخ نگارش این مقاله قیمت خام یک سکشن دکل مهاری G35  تقریبا 82 هزار تومان و قیمت دکل مهاری G45  برای یک سکشن حدودا 87 هزار تومان می باشد . بدیهی است این قیمت با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار در تمامی موارد بالا ثابت نخواهد بود . و متغیر می باشد .

تاورکو تولید کننده انواع دکل مخابراتی از قبیل دکل مهاری ، دکل خودایستا و دکل منوپل . و ارائه دهنده متعلقات دکل و کلیه خدمات مربوط به دکل از قبیل رنگ آمیزی ، گالوانیزه ، نصب دکل و … تمامی این خدمات را بهترین قیمت های رقابتی در بازار داخل و حتی خارج از کشور به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد . شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان فروش دکل در مجوعه تاورکو از آخرین قیمت دکل مهاری و همچنین ارازانترین قیمت دکل مطلع شوید . علاوه بر این کارشناسان ما با مشاوره به شما ، این کمک را به شما میکنند که بهترین خرید با مقرون به صرفه ترین هزینه را داشته باشید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.