محاسبه قیمت عوارض نظارت دوره ای دکل

ارکان طرح برسام با نام تجاری تاورکو ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه دکل های مخابراتی

محاسبه قیمت عوارض نظارت دوره ای دکل

۵۷ بازديد

نظارت دوره ای دکل و آنتن مخابراتی 

هر سازه فلزی من جمله دکل های مخابراتی و آنتن های وایرلس در مدت و بازه های مشخص نیاز به بازدید و نظارتت دوره ای دکل و آنتهای مخابراتی و تجهیزات نصب شده بر روی آن دارد . تا در صورت نیاز به هرگونه رگلاژ ، تعمیر ، ترمیم و بازسازی سریعا و در اسرع وقت این مهم صورت پذیرد تا از فاجعه ای مالی و جانی جبران ناپذیر جلوگیری نماید . شرکت ارتباط مشترک شهر به عنوان متولی دکل های مخابراتی سطح شهر تهران در رابطه با محاسبه قیمت عوارض نظارت دوره ای دکل در سایت خود مصوبه و الحاقیه ای را قرار داده است که شرح آن را در ادامه برای شما علاقه مندان به صنعت دکل های مخابراتی و سازه های فلزی در اینجا میاوریم .

 

نظارت دوره ای دکل

نظارت دوره ای دکل

یک کمیته صدور مجوز بر نصب دکل‌های مخابراتی در شرکت ارتباطات شهر فعال است و این در حالی است که این دکل‌ها توسط اپراتورهای مختلف نصب می‌شود، اما درآمدهای آن صرفاً به افراد خاص می‌رسد و این در حالی است که نصب دکل در شهر چهره کل شهر را خراب می‌کند.

مصوبه الحاقیه دوم به مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز ر شرایط بحرانی کرونا

مصوب شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ دی ماه سال 99

مصوبه نحوه محاسبه قیمت عوارض صدور مجوز نصب و نظارت دوره ای بر دکل ها و آنتن های مخابراتی در شهر تهران – ابلاغی به شماره 32203 /2626 / 160 مورخ دی ماه 98 به شرح زیر اصلاح میگردد :
الف – از ابتدای سال 99 نرخ عوارض پایه ( ب ) مقرر در فرمول ذیل ماده یکم مصوبه مذکور از هشتاد هزار ریال به هشت هزار ریال 8000 تغییر میابد .
ب – در ذیل تبصره یکم ماده دوم مصوبه مذکور ، مدت اعتبار مجوزهای صادر شده از دو 2 سال به یک سال کاهش میابد .

گردش کار تصویب

نامه شماره 985159 جناب آقای پیروز حناچی شهردار محترم تهران در خصوص لایحه (( الحاقیه دوم به مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا و اصلاحیه بعدی آن )) با قید یک فوریت ارائه و در دبیرخانه شواری اسلامی شهر تهران ثبت گردید .

 

تاورکو 

شرکت تاورکو با سالها تجربه در  امر تولید و نصب انواع دکل مخابراتی از قبیل دکل خودایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری با کاربری های همچون : دکل پرچم ، دکل دوربین مداربسته ، دکل انتقال نیرو یا برق ، برج روشنایی ، تابلو راهنمایی رانندگی و غیره …. به منظور تکمیل خدمات خود در این حوزه . مدت هاست به صورت تنظیم قرار داد بلند مدت با سازمان ها و ارگان ها مسئولیت نظارت دوره ای دکل های مختلف را بر عهده میگیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

بر اساس نوع دکل و ارتفاع آن قیمت‌های سالانه بین ۲ الی ۳ میلیون تا ۲۱ الی ۲۲ میلیون از آنها اخذ می‌شود،  ۷۱۰۰ دکل در تهران داریم که اگر این رقم را محاسبه کنیم می‌بینیم چه درآمدی نصیب شهرداری می‌شود و این در حالی است که اجاره زمینی همین دکل‌ها اگر بر روی زمین بود بیش از ۷۰ میلیارد تومان محاسبه شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.